Skolbesök

Nu har jag varit och hälsat på Alex i skolan.

Jag passade på att ta tio minuter och berättade för barnen om min cancer. När jag kom hade jag min peruk på mig och den var väl det mest spännande. Jag tog av den och visade dem hur jag ser ut utan hår.

Nu vet de allihop så behöver förhoppningsvis inte Alex förklara om de ser mig utan peruken.
Barn är ju underbara och tar allt så naturligt.
Inte det minsta rädda eller försiktiga utan de skrattade gott när jag slet av mig mitt löshår.
Härligt!!!



De fick fråga vad de ville men det största jublet kom när Alex och jag sedan bjöd på glass. 
:O) 


                 

Alex ritar och njuter av att ha mamma i skolan en stund


Kommentarer
Postat av: brittan

det där var nog en stor och bra grej för alex, jag tror att han är världens stoltaste nu..



kram

britt på öland

2009-10-02 @ 15:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0