Piller

Morrn, morrn!

Är nu nere i bara en tablett på morgonen.
Fan, blir ju inte ens mätt! ;-D

Cortison äter jag inte alls nu fram till nästa behandling. Märker det, jag är inte alls så där speedat pigg längre
som jag blir av den medicinen. Men samtidigt är det väldigt skönt att inte behöva stoppa i sig en massa piller.
Jag vet att det blir en hel del efter nästa omgång cellgifter igen. Då är jag uppe i sju olika tabletter
och det känns inte så roligt.

Vilken chock det måste bli för kroppen egentligen. Först cellgifterna, sedan en mängd olika preparat.
Sedan trappas det ned på tabletterna för att strax därefter proppa kroppen full igen.
Man kan ju få cancer för mindre... ;-)

Den här stunden är den bästa på hela dagen. Barnen har gått till skolan,
Tony sitter på övervåningen och jobbar och jag får vara alldeles själv och vakna i lugn och ro. 
Femton koppar kaffe, 78 cigg och så lite småsnack med er
- aah, det är ljuvligt att leva!

Fem dagar kvar till nästa cellgiftskur. Det gäller att passa på att njuta.

Ha en härlig förmiddag!

Puss på stuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0