Mörker

Jaha, så var man inne i dimman igen...

Har just släpat mig upp ur sängen. Ensam hemma eftersom barnen är i skolan och Tony
jobbar på fiket fram till klockan ett. Det är ganska skönt...

Vid det här laget vet jag ju att det dröjer fram till söndag eftermiddag innan
jag börjar piggna till igen. Fy fan!

Har i alla fall lyckats trycka i mig lite frukost. Tabletterna hjälper bra
mot illamåendet så det lider jag inte av så mycket nu som jag
gjorde efter den första behandlingen och det är ju i alla fall något.

Längtar till nästa helg. Då kommer jag att vara pigg och Tony och jag sticker
till Bratislava och Wien. Ska bli så underbart att komma iväg några dagar, bara han och jag.
Berättade om resan för läkaren och han hade inget att invända.
Jag skulle bara tänka på att jag under den perioden är väldigt infektionskänslig.
Får väl springa omkring med lite handsprit i handväskan, ha ha!

Nä, nu är det huvudet mot kudden igen.
Orkar inte vara uppe mer...

Kram på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Reservdelskvinnan

Suck.. ja, livets utrymmen krymper..man orka rör sej mellan sängen,soffan,toa,köket, men dessa dagar går dom oxså.. solen går upp och ner alla dagar.Man går i cirklar så man säkert vet att man orkar hem.Nu är du på toppen nu börjar utförsåkningen på behandlingarna.Gör bara det Liselott vill inget annat.Energi kram!

2009-10-16 @ 13:42:25
Postat av: brittan

skickar oxå en energikram till dig, tänk...om 1 vecka drar ni, det kan va värt allt nu, och du glöm inte handspriten, den kan va viktigare än man tror, fast du lär väl fylla kroppen med konjak!!

Hmm, konjak och cellgifter...vicken cocktail



kram britt på öland

2009-10-16 @ 14:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0