Moppvals

Nu har jag dansat vals med golvmoppen vilket resulterat i en svettorgie utan dess like...

Är det normalt att man måste duscha efter att ha dammsugit och torkat golven?
Nej, givetvis inte. Men å andra sidan är ju inte mitt liv så normalt just nu...

;o)

Mamma var här och lämnade sin lilla voffsing, Cindy.
När mamma jobbar på fiket så brukar lilla voffsingen vara hos oss. Nu ligger hon bredvid mig i soffan.
Hon är väl slut hon också eftersom hon har haft fullt sjå med att först skälla ut dammsugaren efter noter
och därefter hoppa undan (jämfota) varje gång jag kommit i närheten med moppen.
Det ser så rysligt kul ut att jag givetvis var tvungen att jaga henne med den lite extra... :o)

Ska bli skönt att få min Picc-Line omlagd på sjukhuset i morgon. Känns fortfarande inte okej i såret. Det gör ont när jag rätar på armen och är lite rött. Och detta ska man ha året ut. Känns ju inte så jättelivat precis...

Sitter och funderar på vad vi ska ha till middag.
Några bra förslag? 

I övrigt är jag sugen på party!!!
Måste hända nåt kul snart!!!

Puss i hörselgången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0