Inte mycket party i kväll, inte...

Väntar....

Känns som att mitt liv just nu ståt stilla och att jag bara väntar.
Just nu väntar jag på Idol.
Väntar på att tröttheten ska ge vikas.
Väntar på att få besked via röntgen hur behandlingen går.
Väntar på att den här j-a perioden ska vara över!!

Har legat och sovit hela eftermiddagen.
Gulle-Alex kom upp med gosedjur till mamma så att jag inte skulle vara ensam.
Det är kärlek det!  ♥



Missta er inte - jag är inte alls så pigg och nöjd som jag ser ut på bilden!
Men jag ser ju ta mig f-n alltid pigg ut. Orättvist, är vad det är!

Som sagt, nu ska jag försöka hålla mig vaken över Idol. Känner hur illamående börjar smyga sig på mig
vilket betyder att det är dags att ta nya tabletter.
Är väl lika bra att ta sprutan också, ifall jag somnar.

Ha en jättebra fredagskväll.
Om någon skulle få för sig att ta en konjak - ta en för mig med!

Kraaaaaaaaaaam!


Kommentarer
Postat av: brittan

förutom mina, så måste du ha världens bästa barn, så omtänksamma och söta, dom måste vara dina!!! hoppas att perioden går över till söndag



kram

britt på öland

2009-10-16 @ 20:05:36
Postat av: Reservdelskvinnan

Illamående piller gör att det blir stopp i bakstjärten,ler,påtal om gårdagens framstjärt,inget kul när man måste välja pest eller kolera,väl att piller finns men man undrar hur alla hittar rätt och vet vad dom ska göra för nytta.Håller mina armar under dina så du inte rammlar ner i svarta hålet där ska du inte behöva vara.Sov å sammla kraft till resan.

2009-10-16 @ 21:31:08
Postat av: Jessica T

Fina barn du har. Men blir varm i hjärtat.

Klart du får stolen. vad glad jag blir över att just du vill ha den. KRAM!

2009-10-16 @ 22:46:08
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0