Höstmys!!!

Vilken härlig dag!

När det är så här, strålande sol och några plusgrader, då är hösten underbar!
Vi åkte in en tur till stadsparken i Nässjö.
Barnen lekte en stund och Tony och jag njöt av solen.


Ahhhh - njutning!


Det var fler som tyckte om den här höstdagen:



Sedan blev det en tur till Ö&B för att bl a köpa en del grejer till fiket innan vi avslutade med en god
thailändsk middag på restaurang Coco Thai.

En mysig dag, helt enkelt!

Gillar att det börjar bli så kallt nu att man kan trycka på stora, stickade mössor på huvudet.
För mig är det modet perfekt!
Inte en jävel ser att jag inte har något hår på huvudet, perfekt!

Sedan, när våren kommer och mössan åker av, har håret börjat växa igen och
jag kan ha någon kort tuff frisyr. Problemet är bara när jag är inomhus.
Blir lite jobbigt att stanna ute hela vintern bara för att jag inte vill ta av mig mössan, haha!




Vilka färger, va?
Men har ni sett? Det ser ut som att jag skelar!
Ha! Ser ju inte klok ut.
Jaha, nu har man väl fått cancerangripna lymfkörtlar i ögonen också...
;O)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Reservdelskvinnan

Glad å se att du njuter det ska man göra.

Ja, jisses vilken go dag det varit så vackert i naturen nu. Ja det går inte åt mycke schampo när man får gift.Ja fick giftet på sommaren så jag fick höra flugorna gå på min kala skalle varje morron och regnet som rann nerför ryggraden för dropparna inte hade något hår att fastna i.Varje årstid har sin charm.Jo ja fick cortison och var rund och go som en julegris mitt i sommaren,inget kul men vad gör man.Cortison och morfin det är grejer,man kan leva rätt gott på dom,men biverkningarna kunde man väl fått slippa.Hade motsatta problem med vikten, var snudd på mager när jag blev sjuk så rädslan var ju att bli ännu magrare,men det blev kilo upp

och mer kilo upp har det blivit sista åren, tröst ätit och inte orkat röra på mej som förr,rövtung och livsnjutare,är väl normal fet med mina 74kilo och 45år.45+ har jag för mej var fetthalten på ost förr.Ler.Njut nu hela v och gör bara vad du vill och samla energi till eran "halvtids" resa sen får det bli en "slutresa" när du är färdigbehandlad. Mössinköp i Wien?

Illamåendepiler+Katrinplommon bra mix för lilla magen!Morotsjuice för ögonen.Kram!

2009-10-18 @ 20:39:55
Postat av: Anonym

Godnatt, sov så gott när det kommer på tal :D

/ http://ewezi.blogg.se

2009-10-18 @ 20:54:17
Postat av: Maja.

härliga bilder:)

2009-10-18 @ 21:19:50
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0