Hemma igen!

Hej på er!

Nu är jag hemma igen efter en helt uuuuuunderbar resa!
Jag ville aldrig åka hem från denna romantiska, fantastiska stad som Bratislava är.

Det började med när vi kom till hotellet. Det visade sig att rummet jag bokat var en
svit som bestod av två härliga rum plus ett extra rum för garderober och påklädning.

       

Underbart!!!

Vi gav oss genast i kast med att tömma minibaren som var välfylld...

I övrigt har vi ätit mycket gott, druckit ännu godare, promenerat massor och
tagit långa bad i rummets jacuzzi. 

   

Bratislava är verkligen en underbar stad som rekommenderas varmt om man
vill göra en kulturell och romantisk resa. En stoprstad med småstadskänsla.
Mycket kullerstensgator och härliga restauranger  inhysta i gamla vackra källarvalv.
Att temperaturen utomhus dessutom låg på 15, 16 grader och
solen strålade gjorde ju inte resan sämre...

   


Visst har jag varit trött emellanåt. Vi har fått gå till hotellet så att jag har fått vila
och det har inte blivit särskilt sent på kvällarna men jag orkade
ändå mer än vad jag trodde att jag skulle göra.

Och jag har verkligen KOPPLAT AV!!!
Och jag har NJUTIT!!!

Kolla här nedan så ser ni en kvinna som njuter av livet!!!



Jag hade inte haft något emot att stanna kvar en dag till.
Det var faktiskt länge jag njöt så mycket av en resa som den här.

Men, men - det var i alla fall värt hur mycket som helst
att få komma iväg de här nästan fyra dagarna.
Att få tänka på något annat än cancer och behandlingar.

Nu orkar jag med fortsättningen också och den började redan i dag med omläggning
av Picc-Line och i morgon är det skiktröntgen i Eksjö.
Brutalt tillbaka till verkligheten, alltså - haha!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jessica T

Vad underbart. det var ju ett gulligt litet rum du bokat! Haha. Lite flärd är du värd!

Måste bara fråga. Du skriver att din Picc-Line ska läggas om. Vad är detta?

2009-10-28 @ 17:53:20
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Gud så skönt för er! Du var verkligen värd denna resa!

Kram

2009-10-28 @ 18:16:09
Postat av: Liselotte

Jessica: En Picc-Line är en tunn plastslang - en kateter - som går in i armvecket och sedan följer en ven knappt 50 cm in mot hjärtat. Denna får jag mina cellgifter och annan medicin genom och den kommer att sitta kvar tills behandlingen är klar. På så sätt behöver de inte sticka mig varje gång. Men eftersom jag har ett hål in i armen är det viktigt att detta hålls sterilt. Därför rengörs den varje vecka och jag får nya förband.



Kram

Liselotte

2009-10-28 @ 18:50:34
URL: http://cancerlotta.blogg.se/
Postat av: Nettan L

Ljuvligt!

Vilken härlig resa!

Dit får nog jag ta med mig maken!

Kram på dig!

2009-10-28 @ 21:03:11
Postat av: nettan

Vilket underbart kort på en njutande kvinna...du e för skön!!!

2009-10-28 @ 23:22:28
Postat av: Ankan

Låter som om ni haft det kanonbra,,härligt!

2009-10-29 @ 00:51:31
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Suzann

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH Mysigt!

2009-10-29 @ 13:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0