Frulle

Så var det morgon igen och jag känner mig ganska så seg i huvudet.
Men jag vet att den riktiga knockouten kommer inte i dag, den väntar och lurpassar
för att slå till med full kraft i morgon.

Nu har jag i alla fall intagit min frukost. Det är den vikigaste måltiden
på dagen säger de ju. Den ska vara balanserad så därför brukar jag se till att få i mig ordentligt
från åtminstone tre olika näringsgrupper:


Min balanserade frukost

Snart kommer mamma och lämnar vilddjuret (hennes hund) som ska vara här
när hon jobbar på fiket.


Fan - akut behov av ett toabesök!
Skriver mer sedan!







Kommentarer
Postat av: brittan

precis som min frukost, me like!! fast jag har bara två piller jag tar....

2009-10-15 @ 08:55:10
Postat av: Love

Kaffe ger dig ju ingen energi, 0 kcal. Kickar bara igång stresssystemet i kroppen och skapar sur mage och ångest. Visst adrenalinet lurar dig att tro att du har fått ork.

Cigaretterna ger dig gifter rakt ut i de fina lungkärlen, det cirkulerar sedan runt i kroppen. Lymfsystemet hjälper till att rena kärlen från detta... Ge dig själv lite kärlek, en bra frukost. Och försök vända hela förloppet, ge inte lymfsystemet mer gifter. Rensa och börja må bättre. Livet är härligare utan cigaretter. Och kaffe smakar bättre med lite mat i magen. Hoppas du unnar dig det. Kram

2009-10-15 @ 10:28:15
Postat av: Rebecka

Vad skönt att det har gått bra!

Kramar

2009-10-15 @ 11:35:11
Postat av: Liselotte

Love: Tack för din omtanke! Men bilden var ett skämt... Jag äter en rejäl frukost, där kaffet bara är en del av den. Cigaretterna har jag dragit ned på rejält, men att sluta helt - det klarar jag inte.

Annars tar jag hand om mig betydligt bättre nu än innan jag fick cancer.

Men, som sagt, tack för omtanken!



Kram

Liselotte

2009-10-15 @ 12:32:48
URL: http://cancerlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0