Fredagsmys!

Okej, mina kära bloggare!

Nu sätter vi oss ner i soffan. På med den avtändande, men ack så sköna, mysdressen.
Häll upp vinet, ölen, konjaken eller den jävla Svenssongroggen om det är vad ni gillar... :o)

Sedan fyller vi skålarna med Sour Cream`n Onion och sjunger:

"Nu är det fredagsmyyyys,
om det så är det sista jag göööör!
Ja, det är fredagsmyyyys,
hoppas inte föräldrarna stöööör!"

Ja, jävlar i min lilla låda vad fint det var!

Brasan är tänd och jag väntar på Idol. Jag säger bara - Erik! Han är min nye hjälte!
De andra kan lägga ned och börja i kör eller nåt.
Erik - han sjunger han, så att det lilla hår jag har krullar sig av välbehag.

I kväll blir det en konjak.
Har upptäckt att jag absolut inte bör dricka något den första veckan efter en cellgiftskur. Ingen har sagt år mig att låta bli men jag upptäckte det själv...
Hela jag började svettas. Det var som att det plötsligt var 35 grader varmt i rummet och hela konjaken liksom samlades uppe i huvudet och låg och skvalpade. Jag fick slita av mig tröjan (ursäkta de hemska bilder på min nakna 42-åriga tyngdlagskropp som dök upp i huvudet på er nu...)

Men, nu har det gått nio dagar och det ska vara okej.
;o)

Tror ni inte att det jäkla såret i ljumsken krånglar igen???
Det hade ju läkt och var så fint men så i går kväll kände jag att det var ömt.
Såg att det var en liten bula som stack ut. Och där inne var det godsaker!
När jag klämde sprack bulan upp och innehållet landade fint på mina fingrar.
Nice, nice!!!

Så - sårtvätt och omläggning igen.
Jag blir så TRÖTT!
Därför blir jag nu tvungen att ta en konjak för att döda bakterierna.
Jag vill ju inte ha en infektion igen, eller hur?!?

;O)


Kommentarer
Postat av: Leif Hedberg

Föär f-n Liselott! Detroit Red Wings spelar på TV6 klockan 20.30!!! Har du missat det?

2009-10-02 @ 20:24:30
Postat av: Nettan L

Skål!

Önskar dig en härlig å mysig kväll!



2009-10-02 @ 20:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0