Förfallet...

Reseapotek...





Jaha, så här långt har det alltså gått...

När man är en 42-årig kärring med cancer så är det så här det ser ut
när man packar inför en resa...
Mediciner till förbannelse, sprutor och intyg från läkare om att man är sjuk.
Springer omkring som en galning för att inte missa något litet vitt piller.

Och aldrig i helvete trodde jag väl att HANDSPRIT skulle vara den sprit jag
packade ned i väskan när jag skulle åka utomlands...

Fy fan, nu går det verkligen utför!

Asta, 85 år, med krullpermanent på bussresa till Ullared är ju mer crazy än jag!
 

Jag minns en tid när det första man stoppade ned var kondomer, smink och stringtrosor i spets.

Nu är det megatrosan Allan som får följa med för att den är så BEKVÄM för såret i ljumsken.
Ja, herrejisses, vad har man egentligen att leva för...?

;O)


Kommentarer
Postat av: Suzann

Alltså frågan är om du kommer genom tullen med allt det där? ;-O

Låter alldeles underbart att få komma i väg från gråa Sverige. Ha det UNDERBART! För att få lite förr-i-tiden-feeling kan du väl stoppa medicinerna i en kondom, knyta stringtrosorna på kappsäcken så att du hittar väskan på baggagebandet och sminket kan du väl ge till någon fattig flygvärdinna. Det ordnar sig! ;-D

2009-10-22 @ 23:04:51
Postat av: nettan

Ha nu en alldeles underbar resa och njut i fulla drag!!! Kram på dig!!!

2009-10-23 @ 08:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0