Fönstertyg

Japp, det bidde nya gardiner och de hänger redan på plats!

:O)


                 


Så, nu är det bara resten av köket kvar som borde bytas ut!

Vi har börjat skissa på det. Tänkte behålla skåpstommarna men byta luckor, bänkskivor m.m.

Och då kanske jag äntligen kan få ett nytt köksbord! Med stolar som faktiskt håller ihop.
De vi har nu är farligt vingliga efter att en viss Charlie Dahlberg har
suttit år efter år och gungat sönder dem!

Ungar...   :O(

Men nu när de börjar bli stora kan det vara lönt att köpa ett bord man verkligen vill ha,
inte bara en matgrupp som ska hålla för kladdiga och ovarsamma små barn...

Mamma och jag var alltså och handlade i duggregnet.
Hon bjöd dessutom på lunch så det var en helt okej shoppingutflykt.

Nu är middagen avklarad så jag tycker faktiskt att jag är värd en liten slappstund
på soffan med näsan i Aftonbladet.
Eller, vad fan, jag är värd en LÅNG slappstund.
Eller hur?

;O)


Kommentarer
Postat av: Tina

Fint! Man blir så glad av lite nytt i hemmet. Stora kramen!

2009-10-19 @ 19:45:30
Postat av: nettan

kanonsnygga gardiner!! Puss på rumpan..

2009-10-20 @ 08:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0