Filippinerna!!!

Livet är helt plötsligt väldigt enkelt att leva!

När jag fick beskedet om cancern var vi tvungna att avboka en resa till Bulgarien som vi skulle ha gjort den 8 september. Vi bestämde oss då för att vi skulle göra en riktig paradisresa till våren,
när den här skiten är över.

I flera kvällar har Tony och jag suttit och letat flygresor till hyfsade priser. Först var vi inne på Malaysia och Borneo, vi tittade på Thailand - men där har vi varit och var inte så impade... Vi vill bort från de värsta turiststråken, bort från svenskar och hurtiga reseledare. Vi vill ha varsin ryggsäck och åka runt dit det passar oss för stunden. 

Och nu har vi bokat!

Den 6 mars drar familjen till

FILIPPINERNA!!!



Först flyger vi till Hong kong där vi stannar till i två nätter. Därefter flyg till Manila och förmodligen vidare till en ö som heter Boracay. Det är från den ön bilden ovan är tagen.

Hur gött ska detta bli?!?

Två dagars Hong kong-puls och elva dagar på en riktig paradis-ö. Sammanlagt är vi borta i 15 dagar.
Detta kan jag ligga och tänka på när jag får mina cellgifter och antikroppar och allt vad det nu är.

Jag är en mycket lycklig kvinna...

:o)


Kommentarer
Postat av: brittan

jag förstår att du är en lycklig kvinna, vem skulle inte va det med den stranden.... skönt du har nåt att se fram emot mitt i allt elände...



kram

britt på öland

2009-10-03 @ 20:36:24
Postat av: brittan

ps. hoppas bara stranden utlovar det den ser ut som ds..

2009-10-03 @ 20:38:44
Postat av: nettan

Det är du/ni väl värda efter detta!!! Kram på dig. Din gamla vän Nettan.

2009-10-03 @ 21:30:02
Postat av: Nettan L

Så jädrans härligt!

Kram!

2009-10-04 @ 11:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0