Färdigbusad och trött...

Hemma igen efter en härlig dag på Busfabriken!

Det var verkligen jätteroligt. Barnen lekte och klättrade så att de var precis genomsvettiga!
De lyckades t.o.m få med sig morsan lite på slutet... :o)
Rekommenderas varmt för er med barn som inte har varit där än. Vettiga priser är det också.
100 kr per barn och gratis för föräldrarna.

               
           
           Matpaus
  
                             

                          Charlie åker vulkan            Jo då, mamma leker också. Lite...




Av någon anledning tyckte Tony att den här bilden var väldigt rolig... :o)


Så - nu är barnen nöjda och då är förstås mamma det också!

Annars har jag varit väldigt trött de senaste dagarna. Vet inte om det beror på att jag nu trappar ned cortisonet rejält. Äter bara en fjärdedel så mycket som jag gjorde för en vecka sedan.
Både i går och i förrgår behövde jag lägga mig och vila en stund på dagen
och nu somnade jag i bilen hem från Linköping.

Gillar inte det.
Min nyvunna pigghet har ju varit en av de positiva grejerna med den här cancerskiten, så därför känns det jobbigt att nu igen gå omkring och känna att man går på halvfart.
Får väl se vad läkaren säger på onsdag.
Ska in till Ryhov då igen och så ska de göra ett nytt försök med antikropparna.
Kanske är tröttheten bara något tillfälligt.

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0