Två dagar kvar!

Jaha, en ny dag. Hoppas den blir lite bättre än de två senaste...

Nu är det i alla fall bara två dagar kvar tills vi åker till

BRATISLAVA!

Då ska jag f-n se till att herr Cancer stannar här hemma!
Jag ska varken tänka på döden, prognoser eller behandlingar.
Jag ska bara njuta - så det så!

Var inne och kollade väderleksrapporten och Slovakien kommer att ha 15 grader varmt
och strålande sol på söndag!
Ahhh - en mysig liten uteservering i gamla stan. En öl. Tony & jag.
Då är livet lite lättare att leva, eller hur?

:o)

I dag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Kanske pilla naveln?
Eller peta bort ludd mellan tårna?
Möjligheterna till meningsfull sysselsättning är oändliga när man ligger samhället till last!

:O)

Ha en bra dag allihop!


Kommentarer
Postat av: Reservdelskvinnan

Ja, lås in herr c i en skrubb och lås med dubbla hänglås, se dra du! Sysselsättning, ja, det var att klappa katt medhår och mothårs,läsa tidning framlänges och baklänges,jag kunde spytt på grannens ytterdörr jag ständigt såg från min plats vid köksbordet hade tankar på att måla om den en mörk natt.Vädret i dag gör ju inte saken bättre, låter gott 15 grader och öl på sön. Njut och åter njut.. kram

2009-10-22 @ 11:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0