Trååååkig

Hej, hopp gummisnopp på er!

Det verkar faktiskt som att jag piggnar till ännu snabbare den här gången!
Nåja, att jag är pigg är väl en smärre överdrift men jag går åtminstone inte runt som
en vandrande zombie eller sover mig igenom hela dagen...

Tony är på fiket och barnen leker med kompisar så jag får vara själv och bara gå omkring
och strosa runt lite. Känns väldigt skönt. 

Tänkte på att jag nu inte har jobbat på fyra månader! Det är en låååång tid.
Och det lär dröja två månader till innan jag kan sätta i gång så smått.
Tror att jag ska åka och hälsa på dem på jobbet någon dag nu.
Risken finns väl annars att de glömmer bort mig fullständigt och
det kan vi ju inte låta hända, eller hur?

:o)

Det känns som att jag inte har varit pigg på jättelänge efter alla sjukhusbesök så jag
hoppas verkligen att den här perioden blir okej.
Längtar efter att ha energi igen.
Vill träffa lite folk och vara social.

Det händer så lite nu att jag inte ens har något att skriva om här, känner jag.

En riktig tråkkärring - det är vad jag är - haha!

Men, men - det skola komma andra tider.
En tid när herr Cancer sussar sött och jag är mig själv igen.

Och då jävlar får världen akta sig!

(Asch, nu svor jag igen! Men det skiter jag i.
Det här är min blogg och där skriver jag ta mig fan hur jag vill!!!)

;o)


Puss på örsnibben!


Kommentarer
Postat av: Leif Hedberg

Du är mer än hjärligt välkommen til VP!!! Härligt att läsa att du är bättre den här gången. Fast - du var ju ganska bra förra gången också....

2009-11-08 @ 15:03:07
Postat av: Leif Hedberg

Du är hjärtligt välkommen till VP. Alla sitter bara och väntar på att du ska dyka upp.

2009-11-08 @ 15:57:13
Postat av: Roger Ivarsson

Kämpa på Liselotte!

Håller tummarna för att du ska tillfriskna snart.

Hälsningar pappalediga Roger

2009-11-08 @ 23:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0