Social panik

Idol.
En flaska rött.
Ett stycke moder.

Där har ni min kommande fredagskväll.

Efter en heldag i soffan med en sjukligt sjuk Alex och alla vidriga barnkanaler är
min hjärna fullständigt urblåst i brist på sociala kontakter!

Jag måste ut härifrån!!!

:o)

Så i kväll får pappa ta över så att jag kan släppas ut en stund och då tänkte jag
ta min svampbeklädda kissemurra, mitt kräftangripna lymfsystem och mitt nylurviga huvud och
vandra gatan bort till lilla mamsen.

Sedan kan vi sitta där och dela på en flaska rött, äta chips i rör
och fälla beska kommentarer om alla Idolframträdanden.
I alla enkelhet.
Det blir mysigt.

Sedan vandrar jag hemåt igen och är plötsligt en mycket roligare och gladare mamma.
Kanske även en aningens, aningens mysigare hustru.

Bra va?



Puss på hälen på er!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en mycket bra idé. Stackars lillkillen som är så sjuk då.



Hur ahr det gått med stolen. är den okej?

2009-11-13 @ 19:26:19
Postat av: Nettan L

Det låter kanon! Man behöver komma ifrån ibland! Hoppas ni hade en härlig o mysig kväll! Kram!

2009-11-14 @ 12:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0