Poisonweek

Jaha, så var morgonrutinerna avklarade.

Barnen skickade till skolan, pillerburken tömd, första kaffekoppen uppdrucken
och toabesöket avklarat!
Magen är fortfarande en fullständig katastrof.
Jag skiter som en hel karl  - fast inte lika länge, haha!

Nu är vi alltså inne i poisonweek. Om två dagar är det dags att åka in till Jönköping
för en liten cocktail av cellgifter.
Ska vara där redan kvart över åtta på morgonen. Hu!
Och i morgon måste jag bort till vårdcentralen lika tidigt för att lämna blodprov.
Ingen hänsyn alls till att en stackars cancersjuk flicka vill sova på morgonen...

Xp

Å andra sidan lär jag ju sova rejält i slutet av veckan.
Hoppas att det blir likadant som förra gången då jag piggnade till redan på lördagen.
Då skulle jag kunna vara med och julpynta på fiket på lördagskvällen.

Är man ett kontrollfreak, eller?
Jag har MYCKET svårt att lämna sånt helt och hållet till någon annan.
Jag vill vara med!
Mest för att jag tycker att det är så himla kul men också för att jag är orolig
att det inte blir lika bra annars. För det kan ju inte bli lika bra
om det inte görs som JAG har tänkt, eller hur?

;O)

Men hörninini - ha en jättebra måndag!

Och ni - puss i naveln på er!




Kommentarer
Postat av: brittan

Hej gumman

har varit dålig på kontakt senaste tiden jag vet, men det har varit lite upp och ner här. När vädret är så grått blir man lite inbunden och trött. Men, jag har ialla fall dammsugit idag!!!!, jag har ringt men du har väl kanske inte orkat prata, jag tänker göra ett försök till i eftermiddag, så du kan väl gå och våndas ett tag nu för om en stund ringer telefonen!!!

kram

britt på öland

2009-11-23 @ 09:44:47
Postat av: K som i Karin

Alltså... puss I naveln?? Verkligen Liselotte!????

Jätteläskigt!

2009-11-26 @ 18:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0