På fredag

Ingen ringde...

Gick och väntade hela eftermiddagen på att de skulle ringa från onkologen men inte då!
När klockan var fem var jag övertygad om att de hade glömt bort mig så jag fick ringa upp dem.

Enligt sköterskan jag pratade med hade hon ringt mig men det var upptaget.
Och det var tydligen omöjligt att försöka igen då, eller?

Värdena var i alla fall okej nu och jag frågade om det funkar att jag kommer in
på fredag och gör behandlingen då.
De skulle höra av sig i morgon igen...

Var på fiket hela eftermiddagen och klädde gran, placerade ut julblommor, juldukar och annat.
Slog in pepparkashus i cellofan och städade undan lite för att få plats med allt julpynt.



Och de timmarna räckte för att jag nu ska vara helt slut!

Jag orkar ta mig tusan ingenting!

Huvudet vill så gärna men orken tar snabbt slut.
Så jag kan bara tänka mig hur trött jag kommer att vara när jag ska börja jobba.
25% är nog ganska lagom, skulle jag tro.
Ska nog fjäska lite för Tony i kväll och se om jag kan få en sovmorgon i morgon.
Känns som att det var länge sedan nu och i morgon behöver jag ju inte lämna nåot blodprov.

Nu blir det bonde söker fru.
Ska försöka att inte somna i soffan...

;o)


Puss på näshåren!


Kommentarer
Postat av: Suzann

Kan du inte ta en bild på ditt fina café nu när du har pyntat!

Hur går det för blodkropparna, kan inte de få lite kristyr så de blir på bättre humör, eller pepparkakor - har hört att man blir snäll av sånt.<3

2009-11-26 @ 19:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0