Nysningar - ajaj!

Har ni nånsin försökt nysa med lymfkörtelcancer?

Inte?

Jag kan tala om att det gör - ont!

Jag har ju ganska stora tumörer i mellangärdet och ni vet hur det är när det kommer en nysning.
Man drar in andan snabbt, kanske flera gånger innan själva nysningen kommer
som en liten befriande orgasm.

Och just de där indragningarna av luft gör jätteont i mellangärdet!
Får panik när det kommer!

Visst är det sjukt? (kul ordval... klart det är sjukt...)

I bland går nysningen över innan den lilla orgasmen kommer och då blir jag riktigt sur!
Då har jag kippat efter luft och har haft ont helt i onödan - utan belöning!

Annars känner jag egentligen inte att jag har cancer nu.
En del har frågat om jag har ont men det har jag inte.

Men en rejäl dunderförkylning med nysningar är inte vad jag skulle vilja ha nu!
Huga huga sommarstuga!

Så om ni kommenterar mina inlägg är jag tacksam om ni använder handsprit först...

:o)


Puss på frontalloben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0