Julmarknad och födelsedag

Hej och hå, vilken jäktig dag!

Tony har stått och sålt på ortens julmarknad och själv har jag varit på fiket.
Som tur är har man snälla svärföräldrar som har varit och hjälpt till.
Detta trots att svärmor Monica fyller 42 i dag. Det sa hon i alla fall själv och
alltså är vi jämnåriga... ;o)

Vi hann i alla fall fira henne med lite smörgåstårta och om ni är riktigt snälla så kan ni väl alla
ta i ända från tårna och så hurrar vi tillsammans för henne?

Hipp, hipp

HURRA

HURRA

HURRA

HURRAAAAAAA

Så ja - nu härdes det nog ända till Nässjö.

Ha en fortsatt bra födelsedag, mamma nummer två!

Jag är nu hemma en kort sväng för att utfordra barnen innan det är dags att sticka iväg igen.
Ska ner till julmarknaden och hjälpa till att ta hem alla saker. Sedan blir det bort till fiket och
göra klart julpyntet där. Hann med en hel del tidigare i dag när vi hade öppet
men det är en del kvar att göra.

Som tur är har jag mått bra hela dagen. Den stora tröttheten kommer nog i kväll och
värst är det i morgon, det vet jag. Mår lite illa bara så jag passade på att trycka i mig lite tabletter nu.
Men om jag låtsats att jag inte märker att jag mår dåligt så kanske herr Cancer tröttnar?!?
Då kanske han låter mig vara?!?
Tänk om det vore så lätt, va...

Nej, nu hinner jag inte med er mer.
Ska försöka återkomma i kväll om tiden och orken räcker till.

Julkram!!!

Och - just, det - puss på långtån! Den vänstra... ;o)


Kommentarer
Postat av: Richard

Hej Liselott: Alltid.Vänta lite, min äldsta dotter pratar just nu i sömnen så jag går och lyssnar lite på hennes drömmar..............................................näe jag kom för sent! Så där ja, jag börjar om! Jo alltid när jag läser din blogg så blir jag så full i skratt! Din öppenhet o glädje över allt som sker var dag(förutom detta med piller o sprutor) får mig att älska varje(varge) svårt ord) dag jag vaknar! Kul att Håret kommer tillbaka. Men du, bli nu inte en ryska eller ännu värre (känns felstavat det också)(värre alltså) en Bulgariska!!! Tror du att Tony kan tänka sig att jag får komma till er o hjälpa till med taket? Jag kan och vill i början på nästa år! Och du, din blogg är suverän! Säkert felstavat oxå,(suverän)! Varför är jag så osäker på min stavning????????????

2009-12-09 @ 00:10:37
Postat av: Liselotte

Haha! Det var det mest förvirrade inlägg jag fått! ;o)

Ska prata med Tony. Hade ingen aning om att det var aktuellt att lägga om taket nu...



Kram

Liselotte

2009-12-09 @ 12:52:04
URL: http://cancerlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0