Julförberedelser

Så - nu har vi varit och julshoppat.

Ljusslingor, julpynt, glögg, marschaller och en massa annat. Allt ska vara till fiket.

Nästa söndag är det julskyltning och då tänkte vi ha det riktigt pyntat och fint.
Dagen innan ska vi vara med på en julmarknad här i Bodafors så det är en hel del som ska fixas med.

Tyvärr så är det den sämsta helgen eftersom jag då precis har fått min cellgiftsbehandling.
Så risken finns att jag är precis utslagen och inte orkar hjälpa till särskilt mycket.
Detta stör mig enormt eftersom det ska bli så mysigt!

Jag vill vara med!!!

Jag kommer ihåg när vi började planera för att starta caféet. Det är ungefär ett år sedan nu
som vi bestämde oss. Och då pratade vi just om hur mysigt det skulle vara på fiket inför julen.
Och nu orkar jag kanske inte vara med om det...
Jävla cancer!

När vi hade handlat färdigt passade vi på att åka och äta lite skräpmat.
Vi hade lovat Alex det när han var sjuk...
Och inte mig emot. Att stå vid spisen är ju, som bekant, inte min favoritsysselsättning.

;o)



           



Puss på lilltån!


Kommentarer
Postat av: nettan

Va mysigt de e med jul!!! Underbart med alla slingor och stjärnor-då går jag igång som Kirschsteiger skulle ha sagt. Du hinner nog piggna till ska du se, annars så får du ta igen det när du efter tupplurarna! Önskar dig och din familj en underbar december... kram!

2009-11-22 @ 19:46:20
Postat av: nettan

när du vaknat efter tupplurarna skulle det stå! Så går det när man försöker skynda sig på i jobbpausen jag stulit...

2009-11-22 @ 19:47:50
Postat av: Suzann

Hurra för skräpmat:oD

2009-11-22 @ 23:32:35
Postat av: Renee

god natt min älskade vän

2009-11-22 @ 23:40:00
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Kika gärna in i min blogg och säg vad du tycker om min nya design! :)

2009-11-23 @ 00:09:21
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0