Gott

Nu har jag landat igen.
Sov igen lite i går eftermiddag och kunde ändå somna på kvällen.

Nu har jag två veckor kvar till nästa behandling och nu vill jag inte ha några fler
"dippar" eller bakterier.

I går kväll fick min underbare man tokrycket och gjorde smörgåstårta till honom och mig.
Det är ju fullt normalt att slänga ihop det på måndagskvällen, eller hur?

Men gott var det! :o)



Mumsigt, va?

Det gäller att hitta de där små, små njutningarna varje dag.
Att unna sig och må gott.

Det gör jag nu!

Jag vet att det låter klyschigt men det gäller att njuta i dag.
Man vet inte vad som händer i morgon.
Nu ska jag snart bort till fiket och se så att de sköter sig!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: brittan

...är man labil är man...:)

2009-11-10 @ 12:32:04
Postat av: Reservdelskvinnan

Klart som korvspa att man ska NJUTA av allt i livet.Tänk om man missar chokladen och klia vidare, tänk vad man skulle gräma sej över att man inte åt den innan...Så njut..av smått som stort..det kostar inget att känslo njuta. Kram du kämpe!

2009-11-10 @ 18:29:28
Postat av: Liselotte

Roligt att höra ifrån dig, Reservdelskvinnan! Började bli orolig och undrade vart du tagit vägen! :o)

2009-11-10 @ 19:54:15
URL: http://cancerlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0