Trött

Hej på er!

Det har varit mycket sova i dag.

Först kom jag inte ur sängen förrän vid ett-tiden och nu har jag sovit en lång stund igen...
Ändå måste jag säga att jag mår bättre än i går.  Då kände jag mig som en 80-åring.
I dag är jag nog bara 78...

;o)

Tony bakar pepparkakshus för brinnande livet. Eller hus - det ska tydligen bli en hel borg!
Jag blir trött bara jag tittar på honom.

Borde julpynta lite men orkar inte. Det får vara tills i morgon så får vi se om
jag är lite piggare då.
Det är i alla fall en tröst att det nu är sista gången jag går igenom en sådan här period.
Ska bli spännande att se hur jag mår efter tre, fyra veckor.
Tidigare har jag ju levt i treveckors-perioder och så har det varit dags för en ny
cellgiftsbehandling.

Guuud, vad trött jag är. Det är helt mosigt i huvudet och jag kommer inte
på något vettigt att skriva till er. Så det är lika bra att jag lägger av och återkommer
när jag är människa igen...
:o)

Puss på ögonlocken på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica T

Kram på dig. Det är bara att vila och ta det lugnt. Tänker på dig min vän. Hoppas du är piggare idag.

2009-12-20 @ 12:59:25
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0