Status

Hej på er!

Har nyss kommit tillbaka från vårdcentralen och lämnat blodprov.
Den här gången hade onkologen, förutom blodstatus, även begärt leverstatus.
Varför då? Det har ingen sagt något om.
Vad kan ha hänt med min lever?

Hör ni hur nojig jag är???

De kan i alla fall inte misstänka skrumplever. Här har det varit absolut torka den sista tiden.
Titta bara i hyllan. Inga svampar som tömmer flaskorna här, inte.




I går var jag och tog den andra dosen av svininfluensavaccinet (Det var ett långt ord.
Det vore nåt för dig att stava, Richard! Haha!).

Eftersom jag inte får ett lika bra skydd som er andra så får jag två doser.

Nanana na na na - det får inte niiiii!

Tog också den vanliga influensasprutan. Så nu är jag skyddad mot både fan och hans moster.
Det är bara en liten släng av cancer kvar att besegra.

;o)

I dag tror jag att det blir en liten sväng in till stan för att köpa de sista julklapparna.
Har väl aldrig någonsin varit ute i så god tid innan!

Är det ett tecken på att jag börjar bli gammal?
Eller är det cancern som strular med min personlighet?

Puss på handflatan! (Flatan??? Varför heter det så???)


Kommentarer
Postat av: nettan

För tjugo år sen hade du aldrig kunnat bygga upp nåt lager av alkohol, då drack vi vartefter vi köpte!!!! Julmys på dig!!!

2009-12-11 @ 21:03:28
Postat av: Ankan

Jag tror att det bara är en rutinprov pga behandlingarna men förstår om du blir nojig...

Bra & vara ute i god tid är jag med för en gång skull, endast en kvar...duktiga är vi..

Ta hand om dej/ Ankan

2009-12-11 @ 22:36:59
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0