Soffläge

Fortfarande inte okej...



Därför är det mest soffläge som gäller.

Magen är en fullständig katastrof.
Jag har så ont och får springa på toa stup i kvarten.

Men det verkar i alla fall inte som att febern skenar i väg.
Jag ska ringa till sjukhuset om den går över 38. I går kväll låg den på 37.9 så då
började jag tro att det nog skulle bli en tur till Ryhov i dag.
Men nu är tempen nere på knappt 37 så jag väntar.

Har lovat mig själv att försöka ta det lite lugnare, även om jag är pigg.
Men det är ju så svårt!

Det finns så mycket jag vill göra men jag har väldigt svårt att acceptera att min kropp inte orkar.
Så därför kör jag på med ett glatt leende och till slut säger det stopp...
Jag känner ju inte att jag är trött förrän efteråt.

Men nu SKA jag softa!
Vet att mitt immunförsvar är som sämst just nu så jag måste!

Så vad händer i dag?
Lite Facebook, kanske en film...

FAN, vad TRÅKIGT!!!

;o)

Puss på immunförsvaret!


Kommentarer
Postat av: Reservdelskvinnan

Go kväll..det är pest när hjärnan signalerar jobba, skit kul och kroppen sejer nä,hä vill inte..å så frusterande det är,inget roligt att räkna flugskit i taket heller..men va fan har man för val?? Kämpa och acceptera sitt liv.Va rädd om dej,ha,ha å de ska ja seja, det är ju jag alltid,ler,nä,lev livet men lyssna på kroppen och själen.Kram!!

2009-12-07 @ 22:26:17
Postat av: Liselotte

Reservdelskvinnan: Ja, problemet är väl att jag lyssnar mer på själen än kroppen... ;o)

2009-12-07 @ 23:22:43
URL: http://cancerlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0