Raketer

Nu har jag och barnen varit och köpt raketer!



På nyårsafton ska vi vara hemma hos svärmor och svärfar.

Det ska bli skönt att åka bort och slippa att fixa och dona med mat och grejer.
För det mesta tycker jag att sådant är roligt men just nu känner jag ingen lust.
Har inte riktigt fått tillbaka festorken än och då är det skönt att inte
behöva vara på topp och vara någon slags festvärdinna utan bara åka bort och njuta.
Hos svärmor och svärfar kan man ta det lugnt och vara som man är, det är skönt.

=D 

Tony pratar med dem just nu. Och om nu min mamma nummer två undrar hur hennes son
ser ut när han pratar med henne i telefon (för det kan hon ju inte ha en aning om!)
så ser han ut så här!



Och om någon har legat sömnlös och undrat hur en cancerpatient ser ut när hon dricker kaffe i en
vit mugg i sitt kök så kan jag säga att då ser hon ut så här!



Och om någon nu tycker att min humor är lika sjuk som min kropp kan jag säga att det stämmer!

;o)

På nyårsafton tror jag att jag ska ge herr Cancer en riktig fylla. Sedan ska jag stoppa den
största raketen i ändalykten på honom och skjuta honom åt h-e när klockan slår tolv!
Tror ni att det funkar???


Kommentarer
Postat av: nettan

Bara ge honom ett skjut Lotta!!!Ha en underbar nyårsafton!!

2009-12-29 @ 21:05:01
Postat av: Sanna

Jag tycker att din humor är helt underbar! Ha det så himla trevligt på nyårsafton.

2009-12-29 @ 21:19:02
Postat av: Jessica T

Älskar din humor! Du är kul!

Ha en underbar nyårsafton och välj den allra största raketen till cancergubben. :)



Få inte dåligt samvete av allt mitt bakande. Jag har det som avkoppling. Och sedan jag köpte min maskin har det blivit ännu roligare.

2009-12-30 @ 08:08:56
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Ankan

ha ha ja humorn blir en aning sjuk,,har jag noterat=) men nåt skoj ska vi väl ha...

Gott & åka iväg & bara vara det blir samma här, finns inte riktigt partystämmning..

Sätt en raket i röven från mej med & skicka Mr c så långt det bara går...

Önskar ett riktigt gott nytt för värre kan det väl knappast bli va?

Nyårskram

2009-12-30 @ 09:17:48
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0