Full fart

Ny dag och kors i taket - det regnar inte!

;o)


Har sovit jättedåligt i natt. Vaknat flera gånger och legat och vridit och vänt på mig.
Det är väl cortisonspöket som har haft fullt upp, förstås.
I dag är dock sista dagen som jag äter det för den här gången så snart
blir väl allt bättre.

Har mått lite mer illa den här perioden. Förmodligen beror det på att jag varit vaken
mycket mer så att jag verkligen känt av illamåendet. Men jag trycker i mig tabletter som
tar bort det värsta så det är inte värre än att jag står ut.

I går köpte jag i alla fall årets första julklappar!
Den typen som man kan sitta framför datorn och beställa -
MYYYYCKET bekvämt! :o)

Tyvärr kan jag inte berätta vad det var jag köpte eftersom det
finns vissa berörda (hej, Tony!) som sitter och läser den här bloggen emellanåt
men jag är väldigt nöjd med vad jag har hittat på!

Akut bajspaus! .......................................................................................
............................................................................................................
..............................................

Så! Tillbaka!

I dag blir det en tur in till stan för att handla lite småkrafs. Sedan ska jag byta av mamma
på fiket en stund eftersom hon ska på läkarbesök.

Skönt att kunna vara i gång.
I går plockade jag till och med fram gitarren en stund och satt och sjöng lite
- ett friskhetstecken, men jag känner av att det fortfarande finns en del vätska kvar
i lungorna när jag anstränger mig mycket. Blir lätt andfådd då.
Vi får väl se om det försvinner av sig självt eller om de måste tappa ut den efter att
behandlingen är avslutad.
Det hoppas vi inte på... Urk!

Ha en jättebra dag, allihopa, för det tänker jag ha!

Och puss i hårfästet! ♥


Kommentarer
Postat av: Renee

Ville bara sicka en advents puss till dej du är helt underbar kramar i massor från oss på ängö

2009-12-01 @ 13:34:12
Postat av: Johanna

Gitarren!! Wohoo!! I like it! Jag ska också försöka plonka lite på min när jag flyttar in i min nya lägenhet i januari. Kram

2009-12-01 @ 17:05:01
Postat av: nettan

önskar att jag vore där o fick lyssna när du spelar o sjunger....Glömmer aldrig låten till det nyfödda barnet!!! Puss o kram på dig!

2009-12-02 @ 09:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0