Grattis Kathrin!

Hej hopp gummisnopp!

Det är mycket sjukhus nu...
I dag var mamma och jag på sjukhuset i Nässjö.
Hon skulle göra en kompletterande röntgen av sitt knä.
Eftersom hon på senare tid varit väldigt andfådd och har haft ont i sidan hade hon också
en remiss till lungröntgen.

Hon är lite orolig. Mamma hade ju bröstcancer för ett par
år sedan och om det sprider sig är det vanligt att det gör det till lungorna...
Men nu ska vi inte måla fan på väggen!
Mer cancer ska vi ta mig fan INTE ha, eller hur???

På eftermiddagen var det omläggning av min Picc-Line.
Och som vanligt fick jag tala om att de ska vara sterila och hur de ska göra.
Jag blir så fruktansvärt trött...
De har ju lagt om den hur många gånger som helst nu
Men nu är det bara EN gång kvar!

Under eftermiddagen var jag på fiket och fixade med lite nya varor,
slog in fuskjulklappar till skyltning och sådant allmänt myspys.
Tog lite bilder som jag tänkte visa er som aldrig varit på Café Boda.








       


       









Till slut vill jag be er alla att sända en tanke åt min nyvunna vän Kathrin.

Om jag förstått saken rätt har hon i dag varit inne på sin tredje cellgiftsbehandling.
Och detta på sin egen födelsedag!
(Finns det ingen lag mot sånt!?!)

Hur som helst -

Kathrin!
Hoppas allt gått bra och

HIPP HIPP HURRA!

DU FIXAR DET HÄR!

NÄSTA FÖDELSEDAG ÄR DU FRI!!!


Och till er alla:

Puss på vadmuskeln!






Kommentarer
Postat av: Rebecka

Så julmysigt ni har det! Vill vara där och fika nu!

I stället jag försökt julpynta min plats på jobbet med chokladkalendrar och en blå tomte. Men det här slår ju allt! :-)

Kram

2009-12-02 @ 21:09:34
Postat av: Stefan

Ahh.. jag ser att ni hängt upp ”min” fotogenlampa... Ha det så bra, allihopa! =)

2009-12-03 @ 08:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0