Dåliga värden igen...

Suck...

I morse var jag och lämnade blodprov inför fredagens behandling.
Men i eftermiddags ringde de från onkologen och sa att värdena var för låga.
Ska därför lämna nytt blodprov i morgon bitti.
Hoppas, hoppas, hoppas att det ser bättre ut då annars blir det inget på fredag...
:O(

Jag är dock inte förvånad. Har känt mig väldigt trött och matt de senaste dagarna.
I går var vi ju i Kalmar. Jag gjorde egentligen inte mycket. Tony hämtade soffan medans jag var på Ikea.
Men jag varken bar eller sprang omkring särskilt mycket. Tony fixar ju allt sånt.
Den mesta tiden satt jag väl egentligen ner, i bilen och när vi åt.
Trots det var jag fullständigt slut när vi kom hem!

Så har det varit i flera dagar nu så jag är inte förvånad att värdena inte var särskilt bra.
Kroppen börjar ta stryk efter alla gifter de pumpat i mig.
Känner mig gammal och sliten.

Men jag vill inte skjuta på behandlingen!!!
Jag vill ha den nu!!!

Jag, mamma, svärmor och min svägerska skulle egentligen gått på en julkonsert i kväll.
Den enda som är pigg är svärmor...

Jag hade sett fram emot det men kände redan tidigare i dag att jag nog inte skulle orka.
Och när onkologen ringt la jag ner det definitivt. Det är nog bäst att vara hemma och försöka
 ta det lugnt och hämta krafter.

Tack för det, herr Cancer!
Där vann du igen!


Jag blir i alla fall glad när jag ser att ni vill komma på fest!!!
Åh, vad roligt det skulle vara!
Tänkte bara piggna till först så jag ska försöka hitta ett lämpligt partydatum i slutet av januari.
Jag vill ju liksom inte somna i soffan klockan åtta...

I morgon håller jag tummarna för Ankan som ska opereras.

Vi är många som tänker på dig!
Åk nu till sjukhuset och sparka Egon åt helvete!!!
Jag vet att du är rädd men vi är med dig genom hela operationen.
Om ett dygn är det över och du kan börja se framåt.
Visa nu den där jäveln vem det är som bestämmer!
Det är du!

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Ankan

Ja du,,,

I morron sparkar jag skiten ur "Egon" & ber honom & hans telningar fara åt pipsvängen !!!

Känns ändå ganska bra nu så här kvällen innan men är lite nervös..

Lycka till på fredag.

Kramen

2009-12-16 @ 20:42:09
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0