Bra besked

Ja, det här var ju i alla fall ett positivt besked!



Då är det ju åtminstone två ställen på den här kroppen som inte har cancer.
Nu för tiden får man vara tacksam för det lilla!

;o)

I kväll har det varit storstädning i Alex rum.
Och jag lovar - det tar verkligen hela kvällen.
Maken till kille att stöka till har jag aldrig sett!

Nu är det softning i soffan som gäller tillsammans med en påse romerska bågar
som jag fick av mamma i namnsdagspresent.

Jag ääääälskar romerska bågar!
Problemet är att jag inte kan sluta äta om jag väl börjar och påsen var riktigt stor.
Detta är definitivt inte vad min trinda kropp behöver, det är däremot precis vad
min sargade själ behöver. Och själen är ju viktigare än magen, eller hur!?!

Tog en ny bild på mig i dag så att ni kan se vad herr Cancer har gjort med mitt utseende.
Det är för jävligt.
Blir jag någonsin mig själv igen???













Puss på halsmandlarna på er!


Kommentarer
Postat av: Tina

Fnissar högt för mig själv... Oj, där vaknade Viggo..

2009-12-09 @ 22:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0